Blog Archive

early birds eat early worms

awooooooo? happy holloween!

from 100 mbps i am now back to the super slow 46.6 kbps internet connection. -_-;; can't enjoy my youtube without the infuriating loading buffers. grr...

yesterday, terai and i left for yupi elbi. we are to spend the night there so that we'll be the early birdies during my registration the next day, that is today. indeed we are the 2nd to the earliest birds arriving 30 minutes before the registrar windows open at 8. i skipped the pre college orientation that day because it''s scheduled during the afternoon and we do not plan to stay any longer since we have 'plans'. hahahahaha...

so. i finally got a taste of college life. i went to a net cafe in front of the dorm and i was super enthralled by the computers. big big screen, fast fast connection and cool cool monitors. plus, the usb ports are at the front of the cpu frame so i won't have any problems sticking my flash drive at the rear end. good bye diskettes. the main highlight of my netscapade last night is youtube. i watched, for the first a time, A LOT of harry/draco video clips without the annoying buffer pauses! yehey.
i slept in my sister's roomate's bunk and mind you, i had a gooood gooood sleep because it was coooooolllldddd.

the next day, that is today, i enrolled. i thought the line's gonna be fucking long and boring but since we're one of the earliest birds to arrive we, metaphorically, ate the first worms. got my schedule! it took us barely 30 minutes to register so we decided to 'tour' the place and get myself acquainted with the classrooms. it was a long and tiring walk, my feet are having blisters already.

but on the bright side, since it's too early yet, we decided to go astray and drop by megamall. there's the reward! we ate in yoshinoya and window shopped. haha, i'm a good girl. i'm not spending the extra cash from the enrollment fee mom gave me. so we first left my heavy bulky backpack in the package counter and went window shopping galore. haaay, i gave up the red wallet in topshop, now i want a designer watch. or just anything expensive. hahahaha. there's a pupkin making contest exhibit there! coool, the displays are so creative! i took a couple of pictures but you know, my phones a sucker. can't transfer. haha, someday somehow.
Share:

i'm a borderline idiot

wahaha. check out the game 'idiot test - are you a moron or an idiot?' from http://addictinggames.com

weee... because arianne is in a happy crush mood today (and i tell you, this RARELY happens). i figured out a song that will suit me and my once a week encounter with my so called, harry.

miss kita for 6 days. everyday na sana laging magkasama ngunit sayang talaga, di pwedeng ipilit for 6 days. i hate those days of 6 daaaayyysss. monday, tuesday wednesday hanggang saturday, ang saya ng araw pagdating ng sunddaaaaaayyyyy. ahahahahahaaaa.

hahahahaha. i heard news that our neighbors to the right are leaving soon. not that i care, we've (me and my sister) not really established a close relationship with them ever since we came here 5 years ago. that is something that made me wonder a lot. something that made me think i'm a big introvert and a big unfriendly twerp. hmmm... seriously, we don't have friends here. and it's too late to look for one either. i wish i were friendlier, maybe i could help give them a good despidida party. hehehe

i passed the idiot test, and was called brilliant for it. yeah right, for following instructions like don't push the red button even though it's the only button around.

here's a piece of what i read from the odd brain. alcohol numbs the left hemisphere of our brain (the one who controls facts and memories) leaving us with a more active right hemisphere (that controls imagery and imagination) thus drunkards barely recall what happened last night and often hallucinates when he's had too much.

last night we watched underworld in studio 23. oooohh vampires, kate beckinsale is so pretty. ooooh vampires again, this is great, i want to watch the covenant. hehe, i have two vampire fics already and i'm yet again, plotting on another one! a vampire!draco and a lycan!harry. tsk, unrequitted love knocks the plot bunnies in my head. this is just greeeaaaatttt. and hey it suits them booooottthhh harry may not be a warewolf but that could be arranged, and draco is definitely not a vampire but you see, in fic writing everything could be arranged. bwahahahahaaaa...

my sister is starting to give me odd looks with my weird fetish for hmm... gays. more specifically when i point out 2 blokes from the tv screen that looks good together. i know it's weird, as i've told you, i would never have a boyfriend if i continue to think like this. anyway i'm not ready for one. but that could be arranged too. hahahahahaaa...

november is coming soon! and if you have a brain like mine, november spells b-i-r-t-h-d-a-y.

heartbreaking news update: so it is confirmed, ryan agoncillo and judy ann santos will get married by next year, and they want it on february 14! this is so heart shattering. one by one my celebrity crushes are becoming victims of alien abduction and is forced to marry the foreign species. haha ay joke lang.

if i don't act right now, i may just a hear a news that tom felton and his fish loving girfriend secretly wed and is currently feasting on nothing but fish fish fish on their reception. grrr... wait ang weird ko. sorry. or it might be that tom felton left his girlfriend for a fish. hahahaha, last night in jessica soho reports, i finally confirmed that there are people who really love their baraccudas that they even decently burried them under the ground, in a polished casket, in a fish cemetery. how odd is that? how could someone be soooo attatched to his fish? why can't he just cook it when it dies? that way they can save coffee and biscuit for the burial. hahaha

ay alam ko, maybe they're a fish in their past life! hahahahahahaaa
Share:

put an oga in a poga

i am happy today. i always am. there is no room for freakish negative vibes around me. i spread positive energy, hooooraaayy!

for one thing, Harry (for a change, this is not harry potter) is back to church. who is harry? haha, i don't really know his name, all i know is that he looks like Harry Santos from pinoy pop superstar 2 and youuu know i like harry santos because youuuu know i love classical balladeers. hmmm, so my crush is back that's why i'm happy. can't wait to go to church. hahaha.

so for three consecutive days we toured through three different sm malls, one looking positively similar to the other. like duh? after church we went to buy a bedsheet, a pillowcase and a blanket. all for dorm use. hmmm... it was okay. nothing weird except that i'm slightly disappointed that i couldn't find anything hello kitty printed. haaay. ok lang kasi red naman eh. mom was close to buying this checkered red blanket for me but put it back when i checked the fabric and said, "eh ma, muka kayang sako!" hahaha, is it the right thing to say around a saleslady? hehehe...

al last, enrollment is just 2 sleeps away. i can't wait to get over it.

orrryyyyt! inaantok na ko! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Share:

penshoppe has really stupid theft sensors

i thought i could get by the first time it happened. for once i was really amused by the fact that, hey this doesn't usually happen. i was just a freak for things that went out of routine. so as i've told you yesterday, penshoppe's sensors in moa beeped on me. and now, just now, penshoppe's sensors in sm fairview beeped on me again. haha and heck i was just about to enter the place. they should really fix them, it's getting annoying. i wasn't the only one you know, it's like every person entering the place had their own taste of beep beep beep beep.

hmm. one of the things that hurts me the most is when my sister and mom goes to the mall and not invite me. yeah, it hurts. hahaha, reallyyyy shalllooooww but oouch, it hurts. hahahahahaaaa... but in the end, i still went to the mall.

pink soda's on sale. penshoppe's on sale. my wallet only has 30 pesos. hahahahaha. and the canon powershot a430 is not in the display anymore.

the book i bought yesterday, The Odd Brain, is hmm... very informative. but it's like a research paper. the cover pretty much gives an impression of a humorously trivial book but it's written too technically, most of the informative stuff comes in complex words and lecture bullets. waaah, i would recommend it to psychology students though. hmm... but something really got me laughing, the list of phobias. there's what you call autophobia or fear of ONESELF. and funniest and most severe (for me)... pantophobia or fear of EVERYTHING. just how do you deal with that?

i also read that talking to oneself while thinking is a sign of intelligence. so my dear friends, don't hide it anymore! you've got company!

and that would be me.
Share:

the odd brain. i love nerds. sickening sweetness.

Good day. I spent a thousand bucks on a book, a tee, a bag of chips, a deodorant and 2 drinks from frappe (which we eventually threw out – unfinished – because of its sickening sweetness, even I who loves sweets gave up).

We were in mall of asia awhile ago. I took it to be the chance for me to finally purchase the red wallet I’ve been talking about in Topshop which costs approx. 1,200. the first time I saw it, I fell in love with its redness but now when I saw it for the 2nd time, I was turned off. The once bright red is now a wrinkly piece of worn out leather. I didn’t buy it. Haha, sucks how I even set aside a thousand bucks on a friggin wallet. Damn me and my maluho hormones. But anyhow, I spent it on other things… like the book The Odd Brain. Hehe, I was looking for a paolo coehlo but as usual, he’s always lost. I also bought a tee in the penshoppe, the one with ‘I love nerds’. Wahahaha, pinanindigan talaga! I remember this guy I saw in the bus, thick unruly curly hair, black plastic rimmed glasses, bulky backpack, FLORAL polo, khaki shorts and trekking slippers. See? I remember. I always remember people who stand out. I was like, ‘weh? May ganyan pa pala sa mundo?’ and I was right.

Theen, I was supposed to treat myself (and my sister too) to Starbucks but then we saw the booth ‘Frappe’. Since it sounds cheaper, we went for it. she picks the oreo and I pick the mocha hazelnut. Damn damn wrong move. I wasn’t even halfway through it when my throat starts giving off ‘puke it’ manifestations. It was tooooooooooo sweet. Believe me, you’ll get sore with the first 100ml. That led us to watsons, where we bought a bag of chips to somehow get rid of the sickening sweetness.

Then we roamed around the place. Oh, something amusing happened. After purchasing the tee in penshoppe, obviously, we went for the exit. And suddenly, their theft sensors went beep beep beep beep beep. Wow, I’m a thief now, aren’t I? I didn’t panic. Their sensors are stupid. I have a receipt for crying out loud. What’s so wrong with I love nerds? Hehe, anyway they fixed it already. I was suggesting pa nga to just throw the garment overhead para di sakop ng sensors eh pero well, they didn’t listen.

And that ends our journey. I’m gonna read now.

Share:

supercalifregilistic expialidocious

new story! hahaha Interview with a Vampire. wahehe. major crap i know. hahaha, i'm a freak when it comes to harryXdraco. ooh, i watched interview in qtv last last night and that's when the idea struck me! wala. i just took the title, it's not going to be based on the movie. meeehhhn.

hmmm. early morning we left for batangas. all of us, mommy, daddy and terai. then we went to yupi elbi to drop my sister there and check out a few dorms. by few i mean only 2. i was sort of 'contracted' already to my sister's dorm but i get this weird feeling of discomfort knowing that i'll be roommates with their landlady. i have nothing against her, she's super accomodating but you know, it's a student's thing.

nothing much happened. my butt hurts. i've been sitting the whole day - until now. wahahaha, i'm so proud of myself. kaya ko na kumapa ng plucking! haha, yeah that's an improvement since i barely made progress with the guitar since... heh ewan.

my dad bought kuya tisoy's 2nd hand pocket pc for 6000. great great price. it's a compaq ipaq something haha. when i get used to it i'll submit a review in my website and in cnet. whatever.

hmmmm... i'm so inspired. you know what, i don't think i'll ever have a boyfriend if i keep on giggling over hot gay couples (like harryXdraco. told you, i'm a freak). UNLESS, my boyfriend thinks the same way! ahahahahahaaaaa... then we'll write fics together and live happily ever after! sounds great, no.

hmmm...so what if the harry potter cast goes to the philippines? waw. i'll be damn excited. weeee... and i was just wondering. will they sign a harryXdraco picture? hahaha. i wanna know! i wanna know! i'm so curious... what do they think about harryXdraco? i heard tom felton has a girlfriend right now. yeah, sucks. but what if! her girlfriend is secretly writing a harryXdraco in fanfiction.net? ahahahahaaa... haha ditch her man! i would never do that to youuu! hehehe. i'm so weird.

oryt oryt! i'm going up to excercise!
Share:

preposterous

hahah. according to the 'my heritage face recognition - celebrity matches' my photo doesn't have a match! ahahahaa! dismayado? lol. ahahahaaa... i even tried my sister's picture and damn oprah winfrey and christian bautista are there! lol. anyhow, at least i'm unique. no other face like mine. no other hideous thwarp like me.

this is supppeerrr shallow i don't care what you think.

i can't image life without the tv remote control. i feel incomplete to not have that scrawny piece of gadget in my hands whenever i'm facing the tv screen. do you feel that too? i've grown too much accustomed to it that i would never consider going near the tv to press the buttons manually, unless it's a matter of life and death. awww, the remote control is lost. damn, it feels sickening to stare at one channel for 1 hour, to bear the excruciating loop of commercials that seems to run forever. so i tried my best, toppled the sofa cushions in hopes of finding the remote stuck somewhere in between but to no avail. i searched every corner of the display cabinets wishing that my desperate search will soon meet its end. but nooo, i can't find it. next thing i know, the endless run of commercials has ended. i defeatedly went back on the sofa to enjoy the 10 minute break of my heart breaking quest.

asan na ba kasi yun??????????

hohoy! i have a new artwork... K Swiss.. e wala just my favorite tennis stuff.
view it here!
Share:

maria sharapova

haaay. you're the best. damn. i want to play tennis already! waaaahhh... and wait! i found out something! ryouma echizen of prince of tennis is using a mizuno racquet! haha we're the same! hehe although mine is the beginner's edition. hehehe... tsk i can't help it. prince of tennis has so much yaoi.

mehn. why is grandmother like that? puro na lang terai terai terai. naman, halatang favorite ah. no, i'm not jealous... i'm just pissed off that my grandma is ALWAYS ALWAYS blaming me if something bad happens to my OLDER sister... kasi di mo tinulungan magbuhat, kasi di mo kinuha ng tubig, kasi di mo sinamahan sa ospital. damn you make me look like a personal alalay. shit i hate that. hmmm... i don't need your affection, seriously. just try to be fair, that is all.

hehehe... i love tennis. i really love tennis. whenever i see chynna, gerber or jopy in the court i just get anxious at myself. at my knee. my stupid old knee. by the way, i played with the wall awhile ago. i was just soooo excited i can feel my right knee throb in pain. i didn't care, i was picking up the lessons i learned in TV.

lol, i wish i could watch the video of our last game. it was featured in some tennis tv show last last summer. hahaha... waaah sana my cable kami!

naman naman naman. nakaka-atat talaga. according the the paper classes starts nov. 13 but my sister says theirs will start at nov 20. o e kelan ba talaga? ayaw nyo talaga ko papasukin no?

jonadark! offered to beta my fic! yehey. thank you. hehehe, at least my story will -at last- have a sense of grammar.

read them folks! review review review! here ya gow
Share:

romanian rhapsody


another crush. martin stadtfeld, master pianist! haaaaaayyy. haha ang galing galing nya. nakakainggit, and no he didn't play romanian rhapsody... i just put it there. haha.

tsk. sabi ko gusto ko nakaglasses pero i guess once you fall in love (not yet) di mo na mapapansin kung malabo ba mata nung guy or kung mahilig sha sa harry potter or kung closet geek sha. diba? ang weeeiiiirrrrddddd ng type ko.

i watched him yesterday in net25, he was featured. ang kulit kulit nila, sabi 14 yrs old daw. ako naman, weeeh? he was born 1980 so 26 na sha ngayon. mga hmmph kayo. lolokohin nyo pa ko.

uuuuiii check my website naman! haha and sign the guestbook!
arianneonline.co.nr

der ya gow.

by the way, i'm into a certain anime again. pero di na hardcore like before na super inaabangan ko ung sailor moon, dragonball, pokemon, digimon, yugioh, ghost fighter, flame of recca, slam dunk... hay name it.

PRINCE OF TENNIS! yey! ngayon ko lang sha nagustuhan kasi ngayon ko lang nagets ung title. diba Prince ung leading brand ng tennis merchs. so ayun parang ganun. at ngayon ko lang naapreciate ung bida na super liit at super yabang. and BEST OF ALL, they're all guys! so yaoi! hahaha. parang slam dunk. hihi. i love Prince.

oooh, i wanna play tennis again. sad. hmm... it there's one thing i would do to totally piss off this freakin meniscal tear on my knee, it'll be playing tennis. yeah, i'll do that.
Share:

suspicious infiltrates

i'm reading. trying to get some ideas on how to write m action. nothing dirty folks. mehn, this is driving me nuts.

crazy. brilliant. evil.

i just thought of this after reading digital fortress weeks ago and it was just now that it made a 'whoa' into my brain.

let's start with worms. no not the maggots feeding on rotten food but the slimy brown worms that appears most when it rains, crawls on wet pavement and dig in soft soil. the brown worms that squiggle their way back to life when you crush them apart with your shoes.

how about developing a worm that regenerates when you try to kill them? uhm, i'm talking about computer worms now. you know, something like duplicating itself when you try to quarantine or delete them through an antivirus? yep. it's a bad worm for me, i'd like it to be a network and target oriented worm that aims to COMPLETELY sweep the internet clean. yeah, worlwide internet bagdown. being network oriented, it doesn't harm common computer systems but just those systems included in the target string, which the creator defines. it travels through the internet using a person's web habits. so it starts with me, duh. if i make this worm and try to spread it worldwide... all i have to do is create an email, suppose my yahoo mail, and my pet worm will crawl into it and travel from router to router corrupting the area's database. so initially, the email routers are part of the target string that will be victimized my the worms criminal activities. if i send an email to someone from yahoo Canada, the message travels from router to router until it reaches the router in canada where the message is delivered. well, let's not underestimate email corporations security, they'll obviously scan the worm and try to eliminate them, but seeing that it's a regenerating worm, the more you kill the more they reproduce. so yahoo canada is dead meat.

and so they'll do their job. corrupt online databases and databanks included in the target string. they'll be deleted... all of them. and it won't harm your computer, but it would make net browsing difficult. you'd be surfing in hell, so to speak. and uhm, that would cripple the most powerful networks in the web like google, yahoo, msn and aol. insert boisterous geeky snort here.

since everything's deleted, the internet will be wiped clean. no more blogs (yeah, i'll risk that), no more emails, usernames are nullified and terminated, web indexes are deleted, search engines wouln't have search feeds.. blah blah blah blah.

it's like a virus and worm in one. virus are easily eliminated with sweepers and maliciously damage common computer systems but some worms are only eliminated by a code. yeah right.

so when they get the code, the worm instantly self-destructs. but the damages are irreparable. all deleted files are deleted forever. no such thing as recycle bin. the interent will be gone.

but of course the web pioneers are still there. they'll eventually rebuilt the internet.

welcome to internet renaissance.

jeez, and don't you think i'll try that for real. might sound brilliant, crazy and evil but alongside stupid. i don't even know anything about programming.
Share:

supermassive blackhole

hola amigas.

i feel so glum today. and dead tired too. the aftermath of my yupi elbi escapade yesterday is still here, lingering around, waiting for me to collapse.

damn. i should've known better than to sit for 5 hours and wait for my number to be called. grabe and tanga tanga ko talaga. lesson learned, asking is the most important thing to do if i'm going to deal with this alone.

the bus ride. yeah, it's like a field trip with strangers. mom made me two sandwiches so that i'll have something to eat when i'm hungry. the thing is, poor little sandwich number 1 got crushed so the tissue is almost part of the spread. but poorer little sandwich number 2 got super crushed to the point of looking like puke. i didn't eat it.

hmm. i met with laura! yehey. company at last. we went to my sister's dorm first to deliver her allowance and lumpia. then we saw patti! yehey again. it was my first time to talk to her in four years. hehe, we were never classmates before.

theeen, laura toured me around elbi, where i saw, at long last... the fertility tree! she was pointing the big tree to me and i was looking at the solitary palm tree. but nope, it was bigger. i mean BIGGER than the isolated palm tree and to think, why would people fuck under the palm tree? hello? but in the end i was the one who made the ludicruous guess. oooh, so that's the fertility tree where lovebirds nest at night when the sky is unbelievably dark and the branches are almost touching the ground. romantic? eeew.

the first time i heard of the F Tree, look that's almost like a fuck tree, i thought it was magical. like the room of requirement in harry potter where you just think what you want to see inside the room and when you open the door, tenen! see? if it was magical then that's cool.

why don't they just make a treehouse in it? diba? mas convinient. oryt, enough about the F3.

theeen, we went to lau's dorm. and then we ate in mcdo. and then i went back to the infirmary to, yet again, wait. and then... i realized it's not really that far if i walk from there to my sister's dorm so yun nga, i walked. fortunately, i reached the dorm. drank a looooottt of water and went home!

home sweet home. whew. my thighs hurt. mehn, and the traffic is hell.
Share:

independence day

nyak. kinakabahan ako. haha, tomorrow i'll be going to yupi elbi alone. ehh... wala lang. scared and excited. i love long bus rides, parang field trip.

hmm... how's my dear buddy? the scan detected 6 malwares! waw. 3 variants of Proxy, 2 Hijackers and well, a Trojan! how nice. i've put the infected files under quarantine. they're like a little over 100. tsk tsk. negligence at its worst.

unfortunately, ewido anti-spyware is a big wierdo. it's jst 11.something mb and it's slowing the pc like hell. i can't open my mailbox (maybe because of the virus) and everything is like malfunctioning. edi dinelete ko. kabobohan. does that solve it? i deleted ewido including the quarantined files? no no no. it made matters worse. most of the quarantined files are program extensions. naloko na. i'm so dead. mehn. reformatting is the only solution.

heck, i thought i'm a genius when it comes to this?

haaay. sana birthday ko na.. sweet 16!!

you know what, you should buy your original operating system. yep, it would cost you like 10,000 (xp pro) but it's well worth it. our OS cd is a forfeited copy of xp home so we don't have this unique validation key that's needed for the online updates! sucks big time. and you know what again, you should have your original antivirus. a good one would reach around 3,000 but then what's that compared to the stupid default security of windows? it's doesn't sweep viruses, not even scans them, and the more you highten your security measures the more you limit your surfing options. another big time sucker.

damn. i promise in the name of Blaise Pascal and Charles Babbage, when i get my own computer i'll buy an original OS and antivirus! no matter how much it costs me!!
Share:

mayday! mayday!

i'm under attack by a malicious spyware! daddy's gonna killl me. we don't have an antivirus! not even an anti-spyware! great. we only have this windows security thing warning us that a spyware is roaming around the crevices of our system, snooping on my internet habits. how nice, now they have my password and by now they're probably reading my inbox or perhaps they're reading this. whatever. hey, this is big deal! i'm currently downloading ewido free anti-spyware, so hopefully it'll do the trick.

i shouldn't be blogging, you know. i've exposed a lot of my passwords already. meehnn.

we went to yupi elbi awhile ago to have my xray. big waste of time. xray only! no physical examination yet! and we traveled 2 hours for that! even full-tanked our car! that's why i have to get back there this friday, which is friday the 13th in case you haven't noticed yet, to get my xray and get done with the medical examination. the thing is, i'll be going alone this friday! haha adventure! it'll be my first time to go to yupi elbi alone. excited.

we checked the dorm too. it's okay! i'll be getting the upper deck and be roomates with tita beth, the landlady. beri nays. can't wait to live there. onga pala, terai mentioned to me the shortcut hanging bridge to ceat. i saw it awhile ago, poor shortcut... the bridge has collapsed due to milenyo, no more shortcut. sad.

you freakin spyware!
Share:

artworks!

finally, the scanner is working! yehey... here are 3 doodle plates and 1 portrait. just want to share... i just uploaded them in my devart account here. feel free to criticize. you might want to click on it to blow it to full size since they're pretty small. ehehe.









that's katherine moennig. and if you know me enough, you should also know that she is Shane from The L Word. the shading is off, i know and itdoesn't look exactly like her. i'm not a portrait pro anyway. what an excuse.
Share:

tostitos

i hate mondays. i always do, ever since i started my laundry job. monday starts the week, so it pretty much decides how you're gonna take the rest of the days to follow. mondays also holds the most clothes to wash since they're piled over during saturdays and sundays. monday means getting toasted under the noontime sun because there are so many clothes to hang dry.

this monday starts my sister's classes after the 1 week suspension due to the bloody storm. she just called me awhile ago asking me to finish her powerpoint presentation because they don't have electricity yet, and the pc hubs are off. alright alright, i'll do it. it's not a big job putting backgrounds anyway. hmmm... she'll buy me brownies in return. i have to clean up her inbox too becauase friendster is flooding her with notifications. haha, i'll check her fster later.

oooohhh... harry and draco is still making a scene in my head. sounds nice. nutella nutella, i want my freakin bottle!!


awww...so cute.
Share:

scylla and charybdis

tell me, should i work in laundry mat or metropole for a living? mehn, seriously i can hear a faint buzz akin to the washing machine's alarm. always. it's driving me nuts. i'm getting paranoid, i feel like i'm not yet done with our clothes. this is weird. very weird. and i'm struggling to get out of this paranoia. the buzzing sound is still here and it's following me. yeah right. not exactly, just whenever i'm in front of the computer. which is... always. i'm turning insane. and i always thought the world is my mental hospital. true. but it hasn't been a fairly good rehabilitation area. i guess i have to hop on to another planet in hopes of curing this... hallucination?

the washing machine seemed like a monster to me now. a deadly whirlpool... scylla and charybdis. i never want to hear the alarm anymore. although i know it's necessary to keep me in track with my job. my job. my laundry job. my stinking laundry job. the washing machine is scaring me.

lol. i just smoked pot.

change topic. harryXdraco is better than pot. it's a big nutcrack. i love it. flicks color my dull heart. i'm inlove with harryXdraco. so much so i'd stay up late reading every harryXdraco (with an average of 10 reviews per chap.) in fanfiction.net. and i'm still not done with digital fortress. yup, it hypes me... the whole computer stuff is just so appaling. my dream course has always been either business or computer. funny where i am now. hahaha... i'm getting off.

harryXdraco. tsk. first of all, i only liked justin timberlake because he reminds me of draco!! yeah, the intriguing eyes and illusive smile (i just copied that). swoon-worthy.

i read somewhere that a fan filed a lawsuit against justin. i don't know why... didn't read further. but i did read something like justin pushed this GIRL on the wall and started throwing insults at her. come one... push me to the wall and we'll snog all night.

where is my dignity?

i repeat, i just smoked pot.
Share:

ersatz

this is an extra small post which doesn't necessarily have to be small. i don't know why i tend to blog a lot when nothing is happening to me at all. right now, nothing happened. like nadda nadda null null none none empty empty. yet i know i have something to say, and mind you, i'm trying hard to pick up the lines. i feel a certain incompleteness whenever i fail to blog for day. it has become a habit of mine to waste thine sacred internet card with no less than the nonsense gibberish yours truly is feeding this page. did you get that? i'm tired, though i have no reason to be.

a tv actress once told that life is a box of chocolates, explaining that you'll never know what one would taste like until you've had it in your mouth. nonsense. that is so corny. if i were a student from Hogwarts, i would say life is like a pack of Bertie Bott's Every Flavor Beans. and you know exactly why. a brown bean would seem like chocolate but when you bite it you taste shit. exactly. shit is sometimes disguised as chocolate. hahaha. with Bertie Bott's you get to guess what flavor could the red bean in your palm be. but with a box chocolates, there's no thrill. you know it's chocolate and you won't be scared to try them because you know they're sweet. unless one is actually shiiit. a red bean could possibly be as delightful as an apple, a strawberry or a cherry but could also be as gross as blood or scab. that's the thrill a box of chocolates won't give you. hail Bertie Bott's Every Flavor Beans.

i want to buy this tee in penshoppe. it says, i love nerds. perfect.
Share:

awesomely bad career moves

i'm enjoying vh1 a lot. but i just don't agree with last night's all access: awesomely bad career moves. to me a bad career move is something that practically ditched a celebrity's status. madonna rapping is quite a news, but it's not a bad move, it's experimenting. look at her now, she's still flying high with a new image every season. colin farrel, hollywood's bad boy was said to make the worst career move by being Alexander. what's so wrong with that? it's not like he's trying to compete with Brad Pit as Achilles. again, it's experimenting. former presidential candidate Mr.??? who lost to Bill Clinton was suddenly seen in posters promoting viagra. it's funny, yes, but it's not at all bad. who else would they get to promote a libido booster than an old balding man who lost in the presidential elections?
hehe, and then there was N'Sync. it's not about Justin though, but they mentioned him. hell, Justin would never make a bad career move. *swoons*

no luck in catching the replay of vh1's All Eyes on Justin Timberlake. i'm a hopeless desperate.

today was my annual check-up! everything was fine, i actually grew taller! i'm 5'3" now! that's good news, thanks Anlene. i just felt super uncomfortable, not to mention ticklish, when the doctor checked my boobs. however he does that, and shit his hands are slightly trembling when he wrote me the prescription. what the hell? nothing serious though, just vitamin c.

i saw a group of kulasas in the hospital too. i found it weird, i was like "you're having a field trip in a hospital?" i thought they were gonna visit a dying classmate but i saw a banner outiside the nurses' building welcoming st. scholastica's graduating batch. huh? and they were like touring the laboratory the nurses' station and blah. haha, the hell i care. i was just curious, there's nothing good to see in E. delos Santos Hospital. hop on to St. Luke's for a better lobby.

i'm home by 11am and i immediately did the laundry. my sister is asking my company to the bank so i went with her. from BDO we walked until Ever and bought whatever mom said, saw kate, then left for SM fairview. nothing much, just want to stroll around and get my ocassional dose of expensive and addicting coffee. haaay, i love you starbucks.

you make me bankrupt with just a single cup. amazing, i know, how you catch all my senses. and soon find myself sipping your coffee senseless. i promised not to drink from you anymore. but it just made me craving for more and i'm sore. been waiting forever and that is why. i came for you, i can happily die.

drink coffee and get high.
smoke weed and fly.
pick mary jane and die.
seriously, just go and try.

heh.heh.heh.
another one bites dust.
Share:

to where you are - josh groban

what a beautiful song! hihi and it served as an inspiration to me! yay! i wrote another crappy harryXdraco entitled - 'To where you are'.. this time it's T13. since making an M would take a lot of chapters. hooray to me, i just finished it. it's 9 pages long. haha. and mind you, it made me cry. hahaha...

wanted beta-reader.

ever is so cheap! that's a compliment! my sister and i went to ever supermaket to buy groceries awhile ago and our one thousand was well spent! we were carrying 3 bulging plastic bags of grocery stuff and we still have more than enough to buy food and pay for the fare.

waaaahhh. i want a nutella ferrero!!! sadly, 250 grams of it costs 121 pesos. =(

tomorrow will be my anual check-up! haha, this means i have to fast tonight and wake up early tomorrow. haynaku. i hope my bones are okay!

i have news! tuesday night i finished reading the sorcerer's stone and right now i'm halfway through digital fortress! yehey... reading helps a lot. i need to buy more books before classes starts.
Share:

gloria is the mole of asia

quite a day folks. this afternoon after dropping my dad to rockwell me and my mom and my uncle went to sm mall of asia for the first time! what a treat. my mom has a client from the cinema accounting so that's why. hehe... it was biggg... duh. hehe we didn't stroll a lot, we spent most of the time watching amateur skaters though...

i found a red wallet at last, i mean a red wallet that i like. and it costs 1000+ in topshop. whatever, i'll get something cheaper. ano banaman yung fancy girbaud worth 150 diba? haha but seriously, i'll be saving for that. ahaha... napakaluho!!!

hey YOU! yes you, hehe, please visit my site here!.

hehe, come on! your hits would help.
Share:

hey it's monday

i'm slightly depressed. hehe, ateneo lost to ust. haha, and my sister keeps on badmouthing them because, duh she's for ateneo, her hate for ust triggered upon knowing that mr. gonzales, who branded u.p. students country destabilizers, graduated an insulting tiger. i don't hate ust, i just feel bad for ateneo because their efforts have been wasted (not totally though), norman black's killer strategies didn't work either. the 1 second miracle didn't pay off. damn. anyhow i got lots of chris tiu so i'm okaaaayyyyy nowwww!!!

my sister's here, classes are postponed for 1 week because of power failure. hehehe, i woke really dazed because i saw an unfamiliar figure lying beside me, i thought it was my cousin visiting my lola but i found out was my dear terai who went back from los banos. good for her.

i feel sick. maybe because yesterday i took a bath all sweaty and tired after 'entertaining' my high blood lola. laughter, apparently, reduces blood pressure. by entertaning, i mean singing and dancing to the tune of my all time queen favorite bohemian rhapsody and getting out of breath reaching galileo figaro magnificoooooo. yeah i was dancing and singing, stupidly and idiotically (??) in front of my amused lola. good thing she's my only audience for i wouldn't want to showcase my hidden talents in front of a crowd. hahahaha...

i know i looked, for a lack of a better word, stupid but hey it's one good thing to see your (only) audience really fascinated and laughing her guts out of your infamous drugged attitude. haha... i feel goood!

awww... to where you are by josh groban is a really beautiful song.


fly me up to where you are beyond the distant star
i wish upon tonight to see you smile
if only for a while to know you're there
a breath away's not far to where you are


---

geoff taylor of pinoy dream academy reminds me of cedric diggory. hehe, and i like him. too bad he got expulsed. and rosita for the freakin 2nd time was saved because of her 'killer' solo performance. i watched mtv awhile ago and saw lucy liu, i really hate to say this, but honestly she has some similarities to rosita - facially (or maybe the eyes). but the thing is, rosita is ugly and lucy is, well, she's not really ugly but from the moment that rotten thought came to my mind, lucy liu is not beautiful for me anymore.
Share:

pray. it works

hehe. my prayers are getting answered bit by bit. i thank God for it. i actually wrote a 'prayer requests' list and hid it in one of the drawers in our prayer room and every night i go there to pray for it. the book is right, if you manage to do something for 30 days straight, it becomes a habit. praying is one but nailbiting has been my bad habit ever since grade 6. before nailbiting i was involved in this nasty heel skin peeling habit, haha gross i know, but i stopped, seeing that i couldn't walk straight anymore even in my most comfy slippers.

okok, i'm one big freak when i was young but i've grown. yeah, i stopped peeling the hard skin on my heels because it's getting harder the more i do it (which is quite an advantage) but i resorted to another habit, probably nastier but i thought - i can name quite a lot who do the same thing - so... hehe.

finally, i love this day. after chuch we ate in yoshinoya (my favorite), then my sister accompanied me to appliance center and fully booked to buy an mp3 player and 2 books. i got the mp3 player with the free speakers after a long wait and bought harry potter 1 and digital fortress.

i was supposed to buy eleven minutes but they went out of stock. i came close to buying all american girl but i thought i'd just buy it some other time because i've read it already. tuesdays with morrie is also out of stock. mehn. but it's okay. it's really really my first time to buy my own books with my own money and i was excited. my parents don't buy me books because they're not into reading that much and most of the books here are self help plus this really boring (yet controversial accdg to the book) 'tiger in the honeysuckle' novel that i couldn't relate to because it's involves black people and their political struggles. nyaaaak. i dropped it down after chapter 5. i bet lemony snicket's foreword could be very much heed (ed?) if it were only written for the book.

sweldo, i love you sweeelddddooooo!!
Share: